FAQ – Veel gestelde vragen

Wij ontvangen cash, Payconiq, Bancontact, Visa & Mastercard.

Indien u zeker wilt zijn dat wij uw reservatie op tijd kunnen garanderen, dan kunt u via de reserveren pagina een reservatie maken. U krijgt ASAP een bevestiging van uw reservatie.

Alleen kleine huisdieren zijn toegelaten indien deze in een bench of tas bevindt. De bench of tas moet altijd voor de veiligheid tussen de benen worden geplaatst.

Geef bij uw reservering steeds uw vluchtnummer op. U kan tijdens uw vlucht niet bellen. Maar wij kijken wel na wanneer uw vliegtuig landt. Lumadrive service =)

Wij controleren na elke rit steeds ons voertuig op vergeten spullen. Zo vermijden we deze situaties maximaal. Mocht het zijn dat we toch iets over het hoofd hebben gezien, gelieve zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen via het nummer: +32 497 355 291.

Wij zijn gevestigd in Gistel, maar verzorgen ritten over heel België en zelfs daarbuiten.

Je kan een rit reserveren via onze reservatie pagina of telefonisch via het nummer: +32 497 355 291.
Dringende opdrachten kunnen enkel telefonisch worden gereserveerd.

Bij ritten van en naar een luchthaven voorzien we standaard 1 stuk handbagage + 1 reiskoffer per persoon. Eventuele afwijkingen dienen steeds op voorhand besproken te worden om te garanderen dat we genoeg ruimte voorzien.

Dat kan uiteraard weliswaar enkel telefonisch via het nummer: +32 497 355 291.
Eventuele annuleringskosten worden aangerekend zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden.

Zeker en vast! Voor een juiste prijs bepaling hiervoor vragen we ons te contacteren per e-mail of telefonisch. Zo zijn we zeker dat alle nodige info bekend is om een juiste prijsberekening te maken zonder verrassingen.

Gelieve ons zo snel mogelijk telefonisch te contacteren via het nummer: +32 497 355 291. Zo kunnen we samen de nieuwe tijdstippen bekijken en verdere afspraken maken. Indien we op het nieuwe tijdstip niet beschikbaar zijn, zoeken we samen met u naar de beste oplossing.

Neen, dit is zeker en vast niet verplicht. Indien u tevreden bent van de chauffeur staat het u vrij een fooi te geven als u dat wenst. Dit zal zeer gewaardeerd worden.

Wij kunnen achteraf een digitale factuur bezorgen per mail. Echter wordt er steeds ofwel op voorhand, ofwel meteen na de rit betaald.